19 Eylül 2011 Pazartesi

Kızımın 2 . yaş ,doğum günü:)



Bütün enerjimi ,bir doğum günü organizasyonunda olabilecek en olumsuz şeyle kaybetmiştim:(
Hemen söylimd ekurtulayım:)
Sipariş verdiğimiz doğum günü pastası,tahminler yürütülebilir birçok sebepten yetişmeyince,uyduruktan bir doğum günü pastası gönderildi tarafımıza:(
hanginiz günün tüm enerjisini o pastayı gördüğünüz anda kaybetmezdinizki,herşey için bukadar titizlenip ,özenmişken...
Ama benden size bir tavsiye,bu gibi işlerde sakın ha ,bir başkasını,özellikle eşlerinizi görevlendirmeyin.
Bende hiç yapmazdım ama,nasıl olduysa pastayı almaya eşimi gönderdim.
Şayet ben gitmiş olsaydım o pastayı almazdım ordan,haddinide bildirirdim bu duruma sebep olanalrın.

Herneyse,en büyük sorunumuz böyle basit şeyler olsun hayatta  diyerek,güne başladık.
Aaa tabiki eşim hemen gidip başka biryerden büyük çapta farklı bir pasta aldı.
Tazecik olmasıda şans oldu:):)
Pamuk prensesli, cici birşey oldu,diğerini telafi edebildi en azından:):)

Geçen düğünde giydiğimiz cicilerimizi giydik kızımla,ben yeni aldığım şifon şalımla kullandım  bu sefer elbisemi.
Bayanlar arasında bir kutlama olduğu için,oyunalr oynandı..
yine kurtlarımızzı döktük.
Hazırlıklara gelince,
Ben hiçbirşey yapmadım desem yeridir.
Sarmaları komşum Yasemin sardı,pişirdi.
Şeker kurabiyeleri,gelinimiz Aysun yaptı.
Kaplumbağa,kelebek figürlü şirin kurabiyeleri eltim yaptı,
Milföy böreklerini annem hazırladı,
Gül böreklerimizi de ,davet etmeyi unuttuğum,erken saatte konuk olan şirket arkadaşlarım hazırladı:):)
bana hiçbir iş kalmadı anlayacağınız.
En son patates toplarım kalmıştıki,pastayı görüp ağlamaya başlamamla onuda unuttuk:):)
(Çocuklar için balon desenli ,rengarenk ,tabak ve peçeteler kullandım)

Genel anlamda güzel bir kutlama oldu,
2 pastalı,
oyunlu eğlenceli,
şıkıdım bir doğuım günü oldu.

Eslem ,misafirlerimiz gitmeden,kucağımda uyuya kaldı,onu yatırmaya gittiğimde,biraz yabnında oyalanmalıydımki,o arada misafirlerimin bir kısmı çıkmış.
Akşama yine misafirlerimiz vardı.
Tabi kimse Eslemi göremedi.
Eslem 5 de uyudu,bu sabah uyandı:):)
karnı acıkmıştır diye uyandırmayada çalıştım üstelik,ama bana git şurdan diyip kovaladı:):)
Misdafirlerimize dağıtılmak üzere,
Sanal davetiyelerimiz dışında,yine farklı bir fotoğraf baskılı davetiyeler hazırladım.
Bunun dışında, kolajını kendim hazırladığım ,fotoğraflı buzdolabı magnetleri yaptırdım.
Eslemin çok sevdiği horozlu şekerlerden de uafaklıklara dağıttım:):)
kimisi horoz dedi,kimisi tavuk:):) ama hepside çok sevindi.

Herkes çok beğendi.
sizler nasıl buldunuz?
Ve Eslem artık 2 oldu.
İyiki doğdun kelebeğim,iyiki varsın...
bugün uzun uzun yazamıyorum...
ama uzuuun uzuuun sana iyiki doğdun diycem ben tatlım...
Seni çok seviyorum.
                                     Annen
             

14 yorum:

birtutamkekik dedi ki...

nicee güzel yaşlara eslem prenses:))
fotoğraflar çok hoşş...
pasta sorunsalını da
takmayın kafanıza:)
sağlık olsunn...
sevgilerimle...:)

Aktuelmoda dedi ki...

Doğum günü kutlu olsun nice güzel yaşları olsun Eslem prensesin :)

∂єкσяαρѕυωαѕуση dedi ki...

nice yaşlara doğum gününüz kutlu olsun :)

otuzundansonra dedi ki...

çok şeker olmuş maşallah ,nice güzel uzun seneler sağlıkla inşallah

SEVGİ dedi ki...

şirin kıza nice güzel doğum günleri inşallah..
Rabbim hayırlı bir ömür versin inşallah..

gutguturuna dedi ki...

tam kelebek olmuş bu annesi..nice nice mutlu yaşlara inşallah..sevdikleriyle ve onu sevenlerle mutlu bir ömür diliyorum bu minik kelebeğe..ve kucak dolusu sevgilerimi gönderiyorum..

nohut oda dedi ki...

kalabalık dogumgunlerıne bayılıyorum ozelıkle cocuklululara
nıce yaslara ınsallah

elif-kayra dedi ki...

nice mutlu yıllara

beyza dedi ki...

eslemcem çok güzel bi doğum günü olmuş.pasta için boşa üzülmüşsün çünkü bu pastanızda çok güzel görünüyo.eslemimde tokalarından ayakkabısına kadar pek bi tatlı,şıklıkda seni geçmiş diyebilirim yani.eslemim nice güzel yaşlargörsün inşaallah,. sağlıkla.bu arada söylemeden geçemeyeceğim şalın bi harika

Sihirli Kokosh dedi ki...

Herşey çok güzel olmuş tatlım pastanın azizliği de nazarı olsun boşveer:)Analı kızlı çok cicisiniz şalına bayıldım elbiseyi zaten görmüştüm düğünden ama yorum bırakamamıştım onlarında hepiciği birbirinden güzeldi.İyiki doğmuş Eslem Duru .Nice seneleri mutluluk,sağlık içinde doldursun İnşallah

NeSLiNaMe dedi ki...

Nice senelere hepside cok güzel

eslemce dedi ki...

birtutamkekik; teşekkür ederiz.geçti bitti zaten artık,2. pastayla biraz daha mutlu olduk hem.teşekkrler.

Aktuelmoda; Teşekkür ederim canım,inşallah hayırlısıyla.

∂єкσяαρѕυωαѕуση ; teşekkürler:)

otuzundan sonra; sağol canım,inşallah.sevgiler.

sevgi; inşallah.teşekkür ederiz.

gutguturuna; kelebek:):)çok çok teşekkür ederim.inşallah amin.sevgiler.

nohut oda; onların en büyük eğlencesi kalabalık bir arada birsürü çocuk olmak oluyor heralde.teşekkürler.sevgiler.

elif-kayra; teşekkür ederiz.selamlar

beyza; çok sağol canım.evet pasta olayına biraz sıkıldık ama şimdi gülebiliyoruz. çok kibarsın.teşekkür ederim canım.sevgiler selamlar.

Sihirli kokosh ; çok teşekkür ederiz.şalımı çok beğenerek aldım,çokta memnun kaldım.şifon incecik,ama ici göstermiyor.tekrar sağol canım.sevgiler.

NeSLiNaMe; çok teşekkürler.sevgiyle selamlar.

KelebekGibi dedi ki...

Iyiki dogmus kizin :) Allah ona saglikli ve hayirli bir ömür nasip etsin.
Senin elbisen onun elbisesi, masadaki lezzetler... hersey cok güzel ;)

eslemce dedi ki...

Kelebek gibi; teşekkürler.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Translate