23 Haziran 2011 Perşembe

Markafoni ve günün süprizi Pierre Cardin eşarp

Hani alışveriş olayını frenliycemya:):) hiç bakmamaktansa,geç bakıyorum alışveriş sitelerine:)
Tükensinde alamayayım diye:):)
Markafoni Pierre cardin eşarpları satışa sunmuş bugün,eski sezonlar olmuş olsada fiyatları okadar caziptiki:)
14,90 TL ,24,90TL,29,90TLvsvs diye gidiyor:):)
hala birkaç eşarp kalmış sitede,
En güzelleri erkenden bitmiş ama:):)
Bende geç kalanlardandım bu sabah:):)
Ya birde çok komik,karaborsa sanki:):) sepete attıyorum,birkaç saniye sonra sepetinizdeki ürün satıldı diyor:):)
olacak işmi:):)
Sepetimde kalan 9 adet eşarptan bunu seçtim işte:):)

Nasıl??
gelince görcez aslında nasıl dimi:):)
Fiyatı 29,90TL

3 yorum:

otuzundansonra dedi ki...

yeni haberim oldu.Hadi bakalım güze güle kullan.

SEVECEN dedi ki...

hadi bakalım bir gelsinlerde taksak

eslemce dedi ki...

otuzundansonra; teşekkür ederim.Bende çok yoğundum erkenden paylaşamadım,üzgünüm.

Sevecen; heyecanla beklemedeyim bende:):)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Translate