3 Mayıs 2011 Salı

Yanında poz vemeye korktuğum kadın...


Annem
güzel annem...
bırak ablam sansın herkes seni...
ama sen yavrum diye sev hep beniii....

Annemmm canım annem...
ben sendeki şu zarafete nekadar hayaranım bilsen..
Bende Eslem Durum genç kız olduğunda
senin gibi olmak istiyorum...
senin kadar zarif...
senin kadar asil..ve senin kadar ANNE...

Benide ablası zannetsinler istiyorum...
tıpkı senin gibi...
güzel ve yine hep güzelllll...

....
Annesiyle aynı karede poz vermeye cesaret edemeyenler varmı benim gibi???
:):):)
ama çok iri kalıyorum onun yanında yaaaa:((:

17 yorum:

Tugba`nin Blogu dedi ki...

gercekten anneniz cok genc duruyor.. :)) benim annemide hep ablam zannederler yada arkadasim birbirimize cok benzemedigimiz icin :))

efe ile hayat dedi ki...

annemle aramda 17 yaş var çoğu zaman bizi de kardeş sanıyorlar tıpkı senin aynen gibi incecik
Benim hiç süphem yok sende kızının yanında tıpkı annen gibi durursun çünkü annene benziyorsun

eslemce dedi ki...

Tugbanın bloğu ; ya güldürdün sen beni hemde çok:):) arkadaşın,ama benzemediğinz için he:):) harikasın:)

efe ile hayat; inaşallah ya,inşallah bende öyle olabilirm ama kızmla benim aramda çok bi yaş olacak:):)

efe ile hayat dedi ki...

bence yıllar senden hiç bir şey eksiltmemiş emin ol

eslemce dedi ki...

Yaaa ama yıllarr diyince daha bi yaşlı hissettim kendimi...yılllar çok uzun bi kavram:):)

efe ile hayat dedi ki...

o zaman düzeltiyorum yıllar seni yaşlandırmaz :) sen kızımla yaş farkı olacak deyince bende annenle aranda çok yaş farkı olmadığına kanat getirmiştim ondan bu şeklide yazdım

permaren dedi ki...

ayy süper ya...bu arada başlığada bayıldım ben..yanında poz vermeye korktuğum kadın..:)ama yani,korkulacak kadar var..:)maşallah yahu ne kadar da genç duruyor ve zayıf:)maşşallah..

Tugba`nin Blogu dedi ki...

öyle ama ne yapiyim.. benzesek ablam derler ama arkadasim zannediyorlar :D annemle aramizda 27 yas var bizim :D

Aktuelmoda dedi ki...

Anneye kocaman bir maşaallah valla şekerim,

Adsız dedi ki...

gercekten mi ??? Annem diye yazmasaydiniz ablaniz diyecektim .Masallah cok genc,galiba genc yasta evlenmis anneniz .


sevgilerle sibel

Defne Kızın Anası dedi ki...

inanamadım ya gerçekten çok genç annen. allah başından eksik etmesin canım. maşallah

Dokuztepe dedi ki...

Maşallah 41 kere..:)))Darısı bizim başımızaaaaa..:))) Beni de annemle abla-kardeş sanıyorlar hep. Bir gün annem gibi olmayı çok istiyorum..:)))

Bir umut Bir dokunus dedi ki...

Gercekten cok genc duruyor bayildim cok hos zarif narin :) Yasimiz ilerlediginde bakalim biz nasil olacagiz böyle olmayi cok isterim cocugumla yan yana gördüklerinde annesi degilde kardesi ablasi gibi olmak ne güzel bisey olur yaa :) Eminimki sende kuzunla ayni bu sekilde olacaksin canim ablam suan bile muhtesemsin rabbim nazarlardan saklasin her ikinizide annenide tabi resmini koymusun okuyun bakayim ekrandan nazar dualarini :) Cook öptüm her ikinizide o bicirik kizini yiyeyim var öpesim isirasim hehee :D En kiymetlisine emanetsiniz...

nohut oda dedi ki...

wuuuw torun sahıbı bır anne ! masallah bende boyle olmak ıstıyorum:)

eslemce dedi ki...

permaren;evet galiba pek bi hoş başlık oldu:):) teşekkür ederim.

Tugba`nin Blogu;Yeni nesillerde yaş farkı 27 den aşağı olmayacak heralde.Erken evlilikler geçmişte kaldı:):)

Aktuelmoda; maşallah dimi:):) yorumları göstersem ne çok şaşırır:):)sağol.

Sibel; evet arkadaşım erken evlenenlerden annem.çok şanslılar aslında ya:):)

Defne kızın anası ; Evet annem ama ya:):) Sağol canım,amiiiin diyorum.

Dokuztepe; Sağol tatlım.Hmm senin annende küçük yaşta evlşendi ozaman...Sende annen gibi görünmek istiyorsan tez zamanda anne olmalısın,elini çabuk tutsan iyi olur:):):)

Bir umut bir dokunuş; Çok teşekkür ederim tatlım,inaşşalh olabilirz onlar gibi.inşallah.
Bak benimde öpüp ısırasım geldi şimdi Eslemi:):)akşam yerine öper severim onu he olurmu:):)

nohut oda; Evet torun sahibi.Bazen Eslem annem ben dışarı çıkınca Eslemi annemin kızı sanıyorlar:):)
Bir garip kıskançık duygusuna kapılıyorum:):) kimi yada neyi kıskandığımı anlayamıyorum:):):

Adsız dedi ki...

merhaba.genç anne olmak ve anneanne olmak daha da bi mutluluk verici.inş.bizde genç anneanne babanne oluruz değil mi.?annene selamlar.elif aras akpak

eymen paşam dedi ki...

:))) bende korkanlardanım...annemi hep ablam zannediyorlar...aramızda 17 yaş fark var ve benziyoruz birbirimize...annecine maşallah canım ayrıca bu minik meleği kokla benim için

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Translate