15 Aralık 2010 Çarşamba

Sabun süsleme:):)



Bu sabunları haftalardır evde arkadaşlarım için vereceğim bir davet için hazırladım.
Dolaplarına koysunlar,cicileri mis gibi sabun koksun diye dağıtacaktım arkadaşlarıma.Yazıkki hala o toplanma işi gerçekleşemedi,malum havalar felan.
Sabunlar hala beklemede:):)
kokuları gidecek artık:):)
kızımın cicilerinin arasında çok var böyle.
Daha cicili bicili,süslü püslü şeylerde yapılabir elbet.Benim acelem vardı,ve elimdeki malzemelr bunlardı:):)
nasıl bulduınuz??

8 yorum:

xcelis dedi ki...

çok iyi bi fikir aslında ellerine sağlık güzel olmuş

SEVECEN dedi ki...

güzel fikir:)

eslemce dedi ki...

xcelis; dimi ya:):) mis mis koksun ciciler:):) teşekkür ederim

Sevecen ; hehehe:):) hayret sen bunu nasıl düşünemedin):)
hayır senden kaçmazda ondan tatlım:):)

Kiraz Çekirdeği dedi ki...

Kokusu geldi buraya kadar, elinize sağlık.

yemyeşildeniz dedi ki...

gayet şık ve güzel olmuşlar bence. umarım kısa zamanda gelir arkadaşların. sevgiler

eslemce dedi ki...

Kiraz çekirdeği; sağol canım

yemyeşildeniz; inşallah canım ya:):) teşekkür ederim:)

Defne Kızın Anası dedi ki...

misler gibi ve çok güzel ellrine sağlık canım iyi düşünmüşsün bende annemden kalan bir alışkanlık sanırım çekmece içlerine koyarım sabun güzell koksun diye açtığımda:)

eslemce dedi ki...

Defne Kızın Anası ; bende kayınvaldemden kaptım bu alışkanlığı,öyle ki kendisi bize geldiğinde bavullarındaki cicilerin arasından bile sabun çıkardı:):)
teşekkür ediyorum.
sevgiler

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Translate